Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
Zmiana numeru telefonu

Zmiana numeru telefonu

Uwaga! Nastąpiła zmiana numeru do gabinetu...

Coraz więcej pielegniarek ze specjalizacją

Coraz więcej pielegniarek ze specjalizacją

Dwadzieścia trzy pielęgniarki oddziałów...

Wszczepiliśmy pierwszą endoprotezę stawu ramiennego

Wszczepiliśmy pierwszą endoprotezę stawu ramiennego

Po operacji wszczepienia endoprotezy kolana,...

TRYB SKŁADANIA SKARG I WNIOSKÓW

w Samodzielnym Szpitalu Wojewódzkim im. Mikołaja Kopernika
 w Piotrkowie Trybunalskim.

 

  • Skargę lub wniosek może złożyć pacjent lub osoba upoważniona przez niego.
  • Skargi mogą być wnoszone pisemnie lub za pomocą telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.
  • Skarga powinna wpłynąć do sekretariatu Dyrektora Szpitala lub do  Pełnomocnika Praw Pacjenta Szpitala w dni robocze od godz. 7:25 do godz. 15:00.
  • Skarga w formie pisemnej, oprócz danych osobowych i adresowych skarżącego, powinna zawierać opis okoliczności zdarzenia, którego dotyczy.
  • Na skargi pisemne skarżący otrzymuje odpowiedź na piśmie w terminie 30 dni od daty wpłynięcia skargi.

 

Pełnomocnik d/s Praw Pacjenta

mgr Elżbieta Przewodek

ul. Rakowska 15 (budynek Przychodni Specjalistycznych, pokój nr 8)

tel. 44 648-03-41

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Skargi mogą być wnoszone pisemnie lub za pomocą telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.

Strefa Pacjenta

e-rejestracja

Plan Szpitala

 

Statystyka 2019

204203
DzisiajDzisiaj84
WczorajWczoraj1182
Ten TydzieńTen Tydzień2389
Ten MiesiącTen Miesiąc28939
WszystkieWszystkie204203

Statystyka 2018

W 2018 roku odwiedziło nas:

570 342 osób