Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

TRYB SKŁADANIA SKARG I WNIOSKÓW

w Samodzielnym Szpitalu Wojewódzkim im. Mikołaja Kopernika
 w Piotrkowie Trybunalskim.

 

  • Skargę lub wniosek może złożyć pacjent lub osoba upoważniona przez niego.
  • Skargi mogą być wnoszone pisemnie lub za pomocą telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.
  • Skarga powinna wpłynąć do sekretariatu Dyrektora Szpitala lub do  Pełnomocnika Praw Pacjenta Szpitala w dni robocze od godz. 7:25 do godz. 15:00.
  • Skarga w formie pisemnej, oprócz danych osobowych i adresowych skarżącego, powinna zawierać opis okoliczności zdarzenia, którego dotyczy.
  • Na skargi pisemne skarżący otrzymuje odpowiedź na piśmie w terminie 30 dni od daty wpłynięcia skargi.

 

Pełnomocnik d/s Praw Pacjenta

mgr Elżbieta Przewodek

ul. Rakowska 15 (budynek Przychodni Specjalistycznych, pokój nr 8)

tel. 44 648-03-41

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Skargi mogą być wnoszone pisemnie lub za pomocą telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.

Strefa Pacjenta

e-rejestracja

A4 Popup

Głosuj na: Przyjazny Szpital dla Pacjenta

 Kod zadania: 335

Więcej informacji na: www.bo.lodzkie.pl

Plan Szpitala

Podziękowania od Pacjentów

 

Statystyka 2018

483110
DzisiajDzisiaj126
WczorajWczoraj1079
Ten TydzieńTen Tydzień2396
Ten MiesiącTen Miesiąc28999
WszystkieWszystkie483110

Statystyka 2017

W 2017 roku odwiedziło nas:

644 718 osób