TRYB SKŁADANIA SKARG I WNIOSKÓW
W Samodzielnym Szpitalu Wojewódzkim im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim
- skargę lub wniosek może złożyć pacjent lub osoba przez niego upoważniona
- skargi mogą być wnoszone w następujący sposób: pisemnie, telefonicznie, za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz ustnie, do protokołu
- skarga powinna wpłynąć do sekretariatu Szpitala lub Pełnomocnika ds. Praw Pacjenta, w dni robocze, w godzinach: 7:25 – 15:00
- skarga w formie pisemnej powinna zawierać dane osobowe i adresowe osoby wnoszącej skargę oraz opis okoliczności zdarzenia czy sytuacji, których dotyczy
- osoba wnosząca skargę otrzymuje odpowiedź po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego, nie później, niż w terminie 30 dni, od daty wpłynięcia skargi
Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta
Magdalena Dworzyńska
ul. Rakowska 15 (budynek Przychodni Specjalistycznych, III piętro, pokój 300)
tel.: 44 648 03 88, 517 412 066
mdworzynska@szpital-piotrkow.pl