System biletowy i nowa rejestracja od 1 października 2019 roku
Przychodzi pacjent do rejestracji, udaje się do elektronicznego kiosku, na monitorze urządzenia naciska ikonę „rejestracja” i pobiera bilet z numerkiem. Następnie czeka aż na monitorze jednego z czterech stanowisk wyświetli się numer identyczny jak ten, który widnieje na bilecie. Tak od 1 października będzie wyglądała rejestracja pacjenta do poradni specjalistycznych Samodzielnego Szpitala Wojewódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim.
Jej uroczyste otwarcie i przecięcie symbolicznej wstęgi odbyło się 30 września 2019 r. z udziałem Wicemarszałka Województwa Zbigniewa Ziemby, Przewodniczącej Komisji Zdrowia Sejmiku Województwa Łódzkiego Ewy Wendrowskiej, Starosty Powiatu Piotrkowskiego Piotra Wojtysiaka, władz Gmin oraz zaproszonych Gości.
Rejestracja poradni zyskała system biletowy, który ma za zadanie podniesienie satysfakcji pacjentów poprzez poprawę dynamiki ich przepływu. Widocznie zmienił się też wizerunek rejestracji. Nowe okna, drzwi, podłogi, odnowione ściany i siedziska w poczekalni. To elementy, które diametralnie zmieniły wygląd tej przestrzeni szpitalnej.
- Gratuluję skutecznej realizacji tego zadania. Zainwestowane 300 tyś. zł w system kolejkowy z pewnością poprawi jakość świadczonych usług przez poradnie przyszpitalne. Nie mam wątpliwości, że pacjenci niebawem odczują poprawę i takie działania odpowiadają na potrzeby pacjentów naszego regionu - powiedział podczas uroczystości Zbigniew Ziemba, Wicemarszałek Województwa Łódzkiego.
Uroczystego poświęcenia nowej rejestracji dokonał ks. Prałat Grzegorz Gogol.
Nowoczesny system rejestracji został zrealizowany dzięki Budżetowi Obywatelskiemu w ramach programu „Szpital Przyjazny dla Pacjenta”.